NOWY SKLEP CCC, NA POZIOMIE +1! (2018-04-23)

Zdjecie glówne

Już w środę przyjdź i zobacz nowy, odmieniony salon CCC, który urzeka światowym wzornictwem i różnorodnością asortymentu. 

 

Sklepy w nowym koncepcie CCC mają standardowo około 1 000 m2, a niektóre nawet więcej. Większa przestrzeń to większe możliwości ekspozycji, inny wybór asortymentu, a także większy komfort zakupowy dla klientów. Taka powierzchnie sklepu obuwniczego to dziś wyjątek w branży. Nowy koncept CCC to szerokie wejście oraz otwarta, w pełni przeszklona witryna z ekranami LED, która natychmiast zwraca uwagę gości galerii. W środku również zamontowane są ekrany LED m.in. za kasą, umieszczoną nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Centralna aleja z liniowym oświetleniem sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” w sklepie. Taki system pozwala na uporządkowanie i kierowanie od razu do poszukiwanych produktów. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są drewniane oraz minimalistyczne w designie. W nowych sklepach można zaobserwować konsekwencję w kreowaniu marki CCC, m.in. przewijający się główny pomarańczowy kolor oraz pokazywania informacji w sklepach, m.in. historii firmy i jej produktów. Sam logotyp CCC został również zaktualizowany i uproszczony – zamiast zaokrąglonych końcówek liter CCC pojawiają się proste zakończenia. Nowa koncepcja sklepowa jest obecnie wprowadzona w nowych sklepach CCC, następują również relokowania, powiększenia i remodelingi. Koncept pojawia się także na rynkach zagranicznych, gdzie obecne jest CCC.